Hoe kan ik u helpen?

De meest gestelde vragen: Openingstijden Afspraak Mandemakers Kaatsheuvel

Jacqueline ter Heijde Gastvrouw

Welkom bij Mijn Mandemakers

Als onze klant heb jij exclusieve toegang tot ons klantportaal: Mijn Mandemakers. Dit portaal is speciaal ontworpen om jouw ervaring te verbeteren en de levering en eventuele montage van je keuken moeiteloos te laten verlopen. Met een Mijn Mandemakers account geniet je van talloze voordelen, speciaal om jouw keukenervaring naar een hoger niveau te tillen. Log nu in of activeer nu je account!

Inloggen Mijn Mandemakers of indien wel klant, maar nog geen account, account aanvragen.

Welkom bij Mijn Mandemakers

Als onze klant heb jij exclusieve toegang tot ons klantportaal: Mijn Mandemakers. Dit portaal is speciaal ontworpen om jouw ervaring te verbeteren en de levering en eventuele montage van je keuken moeiteloos te laten verlopen. Met een Mijn Mandemakers account geniet je van talloze voordelen, speciaal om jouw keukenervaring naar een hoger niveau te tillen. Log nu in of activeer nu je account!

Inloggen Mijn Mandemakers of indien wel klant, maar nog geen account, account aanvragen.

Ken jij de voordelen al?

Ordergegevens inzien

Bekijk moeiteloos de status van je keukenorder, altijd en overal.

Levering bevestigen

Zorg voor een vlotte en probleemloze levering van je keuken. Bevestig de levering in eigen tijd en bekijk hoe je je beste kunt voorbereiden voor de levering en eventuele montage van je keuken.

24/7 service melden

Service melden wanneer het jou uitkomt! Met Mijn Mandemakers ben je niet afhankelijk van de openingstijden van Klantenservice en kun je online service melden wanneer het jou uitkomt.

Plan en volg servicebezoek

Plan zelf je servicebezoek in, op het moment dat het jou uitkomt. Blijf altijd op de hoogte van de voortgang van je serviceverzoeken.

FAQ

  • Ik heb wel een Mandemakers keuken, maar geen Mijn Mandemakers account. Hoe kan ik een account aanvragen?

    Een Mijn Mandemakers account is bedoeld voor klanten die al een Mandemakers Keuken hebben staan of voor klanten waarbij de keuken nog geleverd moet worden.

    Heb je al een Mandemakers keuken?
    Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! We verwerken je aanvraag zodat je snel toegang krijgt tot handige functies, zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet niet om je mail voor de zekerheid te checken voor 'Mijn Mandemakers’—je hebt mogelijk al een activatiemail ontvangen!

    Heb je recent een Mandemakers keuken gekocht en nog geen Mijn Mandemakers?
    Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je Mijn Mandemakers account te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via  0416-539310, of vraag hier een account aan.

  • Het lukt mij niet om in te loggen, wat moet ik nu doen?
    1. Ga naar de inlogpagina van Mijn Mandemakers.
    2. Klik op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in.
    3. Je ontvangt een link in je mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
    4. Verander via de link het wachtwoord.
    5. Probeer nogmaals om in te loggen met het nieuwe wachtwoord.

    Lukt dit niet, neem dan gerust contact met ons op via 0416-539310, of vul ons contactformulier in. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur. We helpen je graag!

  • Ik heb een mail vanuit Mandemakers Keukens ontvangen om een account te activeren, is dit phishing?

    Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@mandemakers.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit Mandemakers Keukens is.

  • Hoe vraag ik service aan via Mijn Mandemakers?
    1. Service aanvragen is mogelijk door in te loggen op Mijn Mandemakers.
    2. Ga naar ‘Mijn orders’ en klik bij de desbetreffende order op de knop ‘Start serviceaanvraag’.
    3. Kies het artikel waarop je de service wilt melden.
    4. Leg vervolgens uit wat er aan de hand is en voeg foto’s van de situatie toe als bijlage. Een foto verduidelijkt de situatie en zorgt ervoor dat klantenservice sneller kan helpen. Mocht een foto niet zijn geüpload, dan kan het zijn dat hier alsnog om wordt gevraagd.
    5. Na het sturen van de aanvraag, kan je bij ‘Mijn serviceaanvragen’ de status van je service bijhouden.
  • Hoe log ik in op Mijn Mandemakers?

    Log in via deze pagina, vul je e-mailadres en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je een code via de SMS of via een multifactor authenticatie app. Vul deze code in en je bent ingelogd! Heb je nog geen account, vraag dan hier een account aan.

  • Kan ik mijn factuur inzien via Mijn Mandemakers?

    Nee, dit is helaas nog niet mogelijk. De factuur is aan te vragen via 0416-539310, of vul ons contactformulier in.

  • Kan ik de status van mijn lopende service ergens vinden?

    Ja, via Mijn Mandemakers kan je bij ‘Mijn Serviceaanvragen’ de status van de lopende service volgen.