Hoe kan ik u helpen?

De meest gestelde vragen: Openingstijden Afspraak Mandemakers Kaatsheuvel

Jacqueline ter Heijde Gastvrouw

Hoe vraag ik Mijn Mandemakers aan?

Vul het formulier in

Vul de gevraagde informatie zo volledig mogelijk in, zodat we u de best mogelijke service kunnen bieden. Zorg ervoor dat alle benodigde velden correct zijn ingevuld.

We sturen je een bevestiging met je inloggegevens

Je ontvangt van ons een bevestiging met daarin de gegevens van je account. Met deze gegevens kan je inloggen in Mijn Mandemakers.

FAQ

  • Ik heb wel een Mandemakers keuken, maar geen Mijn Mandemakers account. Hoe kan ik een account aanvragen?

    Een Mijn Mandemakers account is bedoeld voor klanten die al een Mandemakers Keuken hebben staan of voor klanten waarbij de keuken nog geleverd moet worden.

    Heb je al een Mandemakers keuken?
    Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! We verwerken je aanvraag zodat je snel toegang krijgt tot handige functies, zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet niet om je mail voor de zekerheid te checken voor 'Mijn Mandemakers’—je hebt mogelijk al een activatiemail ontvangen!

    Heb je recent een Mandemakers keuken gekocht en nog geen Mijn Mandemakers?
    Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je Mijn Mandemakers account te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via  0416-539310, of vraag hier een account aan.

  • Het lukt mij niet om in te loggen, wat moet ik nu doen?
    1. Ga naar de inlogpagina van Mijn Mandemakers.
    2. Klik op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in.
    3. Je ontvangt een link in je mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
    4. Verander via de link het wachtwoord.
    5. Probeer nogmaals om in te loggen met het nieuwe wachtwoord.

    Lukt dit niet, neem dan gerust contact met ons op via 0416-539310, of vul ons contactformulier in. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur. We helpen je graag!

  • Ik heb een mail vanuit Mandemakers Keukens ontvangen om een account te activeren, is dit phishing?

    Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@mandemakers.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit Mandemakers Keukens is.

  • Hoe vraag ik service aan via Mijn Mandemakers?
    1. Service aanvragen is mogelijk door in te loggen op Mijn Mandemakers.
    2. Ga naar ‘Mijn orders’ en klik bij de desbetreffende order op de knop ‘Start serviceaanvraag’.
    3. Kies het artikel waarop je de service wilt melden.
    4. Leg vervolgens uit wat er aan de hand is en voeg foto’s van de situatie toe als bijlage. Een foto verduidelijkt de situatie en zorgt ervoor dat klantenservice sneller kan helpen. Mocht een foto niet zijn geüpload, dan kan het zijn dat hier alsnog om wordt gevraagd.
    5. Na het sturen van de aanvraag, kan je bij ‘Mijn serviceaanvragen’ de status van je service bijhouden.
  • Hoe log ik in op Mijn Mandemakers?

    Log in via deze pagina, vul je e-mailadres en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je een code via de SMS of via een multifactor authenticatie app. Vul deze code in en je bent ingelogd! Heb je nog geen account, vraag dan hier een account aan.

  • Kan ik mijn factuur inzien via Mijn Mandemakers?

    Nee, dit is helaas nog niet mogelijk. De factuur is aan te vragen via 0416-539310, of vul ons contactformulier in.

  • Kan ik de status van mijn lopende service ergens vinden?

    Ja, via Mijn Mandemakers kan je bij ‘Mijn Serviceaanvragen’ de status van de lopende service volgen.

Vraag je account aan

Vraag je account aan

Hoe vraag ik Mijn Mandemakers aan?

Vul het formulier in

Vul de gevraagde informatie zo volledig mogelijk in, zodat we u de best mogelijke service kunnen bieden. Zorg ervoor dat alle benodigde velden correct zijn ingevuld.

We sturen je een bevestiging met je inloggegevens

Je ontvangt van ons een bevestiging met daarin de gegevens van je account. Met deze gegevens kan je inloggen in Mijn Mandemakers.

Vraag je account aan

Vraag je account aan

FAQ

  • Ik heb wel een Mandemakers keuken, maar geen Mijn Mandemakers account. Hoe kan ik een account aanvragen?

    Een Mijn Mandemakers account is bedoeld voor klanten die al een Mandemakers Keuken hebben staan of voor klanten waarbij de keuken nog geleverd moet worden.

    Heb je al een Mandemakers keuken?
    Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! We verwerken je aanvraag zodat je snel toegang krijgt tot handige functies, zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet niet om je mail voor de zekerheid te checken voor 'Mijn Mandemakers’—je hebt mogelijk al een activatiemail ontvangen!

    Heb je recent een Mandemakers keuken gekocht en nog geen Mijn Mandemakers?
    Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je Mijn Mandemakers account te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via  0416-539310, of vraag hier een account aan.

  • Het lukt mij niet om in te loggen, wat moet ik nu doen?
    1. Ga naar de inlogpagina van Mijn Mandemakers.
    2. Klik op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in.
    3. Je ontvangt een link in je mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
    4. Verander via de link het wachtwoord.
    5. Probeer nogmaals om in te loggen met het nieuwe wachtwoord.

    Lukt dit niet, neem dan gerust contact met ons op via 0416-539310, of vul ons contactformulier in. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur. We helpen je graag!

  • Ik heb een mail vanuit Mandemakers Keukens ontvangen om een account te activeren, is dit phishing?

    Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@mandemakers.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit Mandemakers Keukens is.

  • Hoe vraag ik service aan via Mijn Mandemakers?
    1. Service aanvragen is mogelijk door in te loggen op Mijn Mandemakers.
    2. Ga naar ‘Mijn orders’ en klik bij de desbetreffende order op de knop ‘Start serviceaanvraag’.
    3. Kies het artikel waarop je de service wilt melden.
    4. Leg vervolgens uit wat er aan de hand is en voeg foto’s van de situatie toe als bijlage. Een foto verduidelijkt de situatie en zorgt ervoor dat klantenservice sneller kan helpen. Mocht een foto niet zijn geüpload, dan kan het zijn dat hier alsnog om wordt gevraagd.
    5. Na het sturen van de aanvraag, kan je bij ‘Mijn serviceaanvragen’ de status van je service bijhouden.
  • Hoe log ik in op Mijn Mandemakers?

    Log in via deze pagina, vul je e-mailadres en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je een code via de SMS of via een multifactor authenticatie app. Vul deze code in en je bent ingelogd! Heb je nog geen account, vraag dan hier een account aan.

  • Kan ik mijn factuur inzien via Mijn Mandemakers?

    Nee, dit is helaas nog niet mogelijk. De factuur is aan te vragen via 0416-539310, of vul ons contactformulier in.

  • Kan ik de status van mijn lopende service ergens vinden?

    Ja, via Mijn Mandemakers kan je bij ‘Mijn Serviceaanvragen’ de status van de lopende service volgen.